så här är det..

Jag vet inte om ni har märkt det men ibland i slutet på månaden så bloggar jag dåligt och jag brukar skylla på att det är mitt internet som är lite knasigt. Men så här är det, jag har internet i min mobil som jag kopplar in. Alltså jag har inget internet hemma hos mig förutom i mobilen. Jag har 5 GB att använda på en månad och det räcker gott och väl OM inte jag sitter på youtube eller liknande för det drar mer. Och denna månaden har jag ju som ni säkert vet haft födelsedagsfest och lyssnade såklart på musik. Men mitt internet slutar aldrig fungera, det blir bara segare. Och därför tar det riktigt lång tid att lägga upp bilder så därför blir det så dåligt bloggande. Detta har ni väl förståelse för? Men jag ska bättra mig, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Det är väl klart :) Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback