running sushi

I onsdags lyxade jag och Cille till det i Köpenhamn. Vi åt sushi! Running sushi kallas det och det är typ om en buffé. Det är ett rullband med massa olika små skålar. Nere fanns det kall mat så som sushi, frukt och desserter och uppe var det varm mat. Så tar man bara vad man vill ha och så betalar man ett fast pris. Jag har aldrig provat detta förr men har hört mycket om det i Köpenhamn. Finns det egentligen här hemma också? Det var ju gott och man åt som bara den! Vissa bitar var dock liiiite väl kalla för att vara nygjorda haha.
(Varning för riktigt usel bildkvalité. Hade glömt kameran så fick ta med mobilen.)

Kommentarer
Postat av: Samia

snygg blogg! checka gärna in våran! :)

Postat av: anna

det låter som ett bra koncept, dock äter jag inte sushi så inget för mig.. :)

2011-12-23 @ 14:27:57
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback