skolan

Minns ni när man gick i skolan och man hade pysseldag typ. När man gick till olika stationer på skolan för att pyssla. Tex göra julkort, små tomtar eller apelsiner med torkade nejlikor. Det var så himla mysigt. Sånt saknar jag. Ibland saknar jag skoltiden riktigt mycket. Både lågstadiet men även gymnasiet. Det var så fritt, man hade så många olika kompisar. Och på gymnasiet när man inte orkade gå på lektionen, så satt man bara och glodde med massa andra. Haha. God, i miss it!
Älskar denna bilden, inredningen, julkänslan.. Allt! Jag måste julpynta här hemma. Pynt i massor!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Åh vilken underbar bild, den ger verkligen julkänska! Gillar det frostiga, vita temat :D

sv: Åh tack va roligt att du gillar mina tips!

Postat av: Seperti

Åååh ja gymnasiet, älskade vårt media hihi !

2011-11-23 @ 10:46:34
URL: http://seperti.se
Postat av: Virvelvindsflickan'

Mysig bild !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback