do u like sushi?

Vi var ju som sagt på Väla häromdagen på invigningen. Jag är absolut ingen rutinerad sushiätare så jag tänkte att jag skulle öva (dem har ju öppnat nya restauranger på restaurangtorget). Well, jag har i princip bara smakat några få olika. Så i torsdags skulle jag prova några nya. De två med frö på hade jag inte smakat förut. Men dem var goda, men min favorit hittills är den med lax och ris. Men vad säger ni, gillar ni sushi? Vilken ska man prova nästa gång?
Ja, ni ser ju, jag äter tillochmed sushi med kniv och gaffel.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sushi har jag testat tre gånger! I like! Äter också samma alltid! Bland annat den med ris och lax! :D

Postat av: Ulrika

Finns en rulle med majonäs, friterad räka och typ avokado! Minns ej vad den heter men SÅ god! :)

2011-08-29 @ 12:35:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback