dr martens


Kommentarer
Postat av: felicia

du menar inte att du säljer va?! har iaf tänkt att köpa men jag är tveksam för jag tyckte de såg så stora ut på mig....har 39. men ett önskemål på blogginlägg är att du skulle slänga upp lite outfits med docsen, hade velat se helheten med skorna :D hade vart grymt!

2012-01-23 @ 18:07:53
Postat av: alis

svar felicia: hehe nej det gör jag inte. :) dem känns nog större än vad dem är, dem är ju rätt klumpiga haha. men jo absolut, jag kan försöka slänga upp någon bild i dagarna. tror annars där är någon enstaka i outfitkategorin. men tycker absolut du ska köpa dig ett par, dem är grymma! kram!

Postat av: Ida

Snygga!



2012-01-24 @ 09:14:54
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback