fleamarket

Fleamarket i Paris är verkligen mysig. Vi hade också riktig tur med vädret då det var solsken hela dagen! Det blåste dock rejält! Där var iallafall allt möjligt du kan tänka dig. Både sådana stånd med exakt samma grejer i flera av stånden (lite Turkiet liksom, om ni förstår vad jag menar) men även små gator och gränder med allt från antika grejer till snygga skinnväskor och roliga smycken. Jag hittade en liten pärlbod också som jag shoppade lite i. Sen köpte vi oss varsin pizza och satt ute i solen och njöt. Riktigt mysig dag med massa shopping som jag såklart kommer att visa er.

Kommentarer
Postat av: anna

Låter fint! :))

Postat av: Nikolina

ALICE var låg denna marknad?! Jag ska dit om 2 veckor :)

2012-05-01 @ 19:48:29
URL: http://nikolinakvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback