Bik Bok

Har ni varit på Bik Bok på senaste? Förr gick jag aldrig in på Bik Bok pga deras otroligt tråkiga, lilla butik på Väla var kläderna bara hängde och inte alls var inspirerande. Det såg så stökigt ut och billigt på något sätt. Men nu när dem har fått ny butik så har jag ändrat uppfattning. Butiken är stor och luftig och allt har fått nytt liv känns det som. Jag var ju där inne förra veckan och då fick jag deras magazine. Där är en hel del fina saker. Så nu när jag ska till Stockholm kommer jag ta en titt förbi deras butik!
Vad säger ni? Gillar ni Bik Bok?

Kommentarer
Postat av: neli

åh vill också ha deras magazine!



haha ja vi får se om jag gör det.. måste spara lite =P har köpt alldeles för mycket på senaste tiden haha. inte så bra för mig som varken jobbar eller går i skolan =(



ja jag tycker också kollektionen ser fin ut.. älskar dem stickade tröjorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback