bästa glassen!

En sak jag har längtat efter sen jag var i New York förra året är yoghurtglass! Denna man kan få här på ett ställe som heter Phileo Yoghurt är bland det godaste jag någonsin smakat.
Man kan välja olika smaker på glassen och sen väljer man allt möjligt annat man vill ha med. Tex olika frukter, oreos, m&ms, nötter och vingummi. Sen väger dem det,  så man kan ju själv välja hur mycket man vill ha av allt.
Tror jag har ätit det tre eller fyra gånger under 10 dagar.
Det måste ni bara smaka om ni kommer hit. Ligger också på Bleeckerstreet.
Jag väljer alltid några olika smaker glass och sen banan, oreos, reeses och vit chokladsås.

Kommentarer
Postat av: Tricolore

Himmel så gott det ser ut! Ska definitivt äta där när jag åker till N.Y i sommar =)

Postat av: Tricolore

Himmel så gott det ser ut! Ska definitivt äta där när jag åker till N.Y i sommar =)

2011-05-24 @ 23:13:03
URL: http://tricolore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback