pella

Igår var jag och G ute och åt själva. Vi tog bara en restaurang på vägen. Där var inga gäster förutom oss och typ tre som jobbade. Där var massor med bord och stolar dock. Anyways, så beställde vi paella med kyckling och räkor. Svingott och svinbilligt! Personalen fattade dock inte ett skit av vad vi sa men vi lyckades beställa med de få ord man kan på spanska. Tror vi betalade typ 150 kronor för allt. Lagom va? Hehe
Här är faktiskt otroligt lite turister ute. Jag förstår inte hur alla restauranger och butiker kan gå runt. De flesta turister som är här bor nämligen på all inklusive hotellen..

Kommentarer
Postat av: diiddi

naww vad söta ni är! och va fina bilder, e avis! när kommer du hem babsan??

Postat av: Johannaeo

Jag tycker mig se sandalerna väldigt ofta här. Vad hände? Skulle inte du ha boots? ;) Haha fina är ni, ni ser ut att ha det mysigt. Här hemma är vädret fortfarande piss.

2011-07-29 @ 13:48:31
URL: http://johannaeo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback