fler bilder

Åh, vad gulliga ni var som kommenterade en massa igår! Puss på er!
Idag har vi bara slappat vid poolen igen. Orkar inte gå ner till stranden. Men jag har faktiskt blivit brun nu, det syns bara inte så mycket på bilderna. Jag har nämligen gått ner till solfaktor 15 nu. Jag vägrar bränna mig och fjälla bort allt. Då låter jag det hellre ta LITE längre tid att bygga upp brännan. Man får trots allt rätt mycket färg ändå.
Men visst ser det härligt ut vid stranden? Jag har massa fler sådana bilder som nedan. Blir ni sura på mig om jag slänger upp fler? Jag älskar bara när det är en massa blått och grönt i samma bild!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad är det för tatuering som du har på ryggen? :)

2011-07-30 @ 14:56:49
Postat av: alice

sv: det är en som jag gjorde i thailand för 2 1/2 år sen. jag kan slänga upp en bättre bild en dag. :)

Postat av: neli

men gud va härligt det ser ut =) avis!

2011-07-31 @ 16:15:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Catja

man blir ju inte liiiite avis när man ser de här bilderna! det ser helt underbrt ut.

2011-07-31 @ 16:23:21
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback